Teuvon kuvat

Teuvon kuvat

tiistai 1. lokakuuta 2013

Valokuvaajan syyslook on ruskea, kylän ainoa gentlemanni….Photographer autumn fashion look,the village's only gentleman ....Fotograf höstens mode look ....El fotógrafo otoño look de moda ....Fotógrafo outono olhar de moda ....Fotograf Herbst Fashion-Look ....Fotograaf najaar fashion look ....Fotograf mody wygląd jesień ....Le photographe automne look fashion ....Il fotografo autunno look fashion ....Фотограф осенью мода взгляд ....カメラマン秋のファッションを見て....摄影师秋季时尚外观....Φωτογράφος βλέμμα της μόδας το φθινόπωρο ....Fotoğrafçı sonbahar modası ....Fotograf høst mote utseende ....Ljósmyndari haust tísku útlit ....Photographer efterår fashion look ....Fotograaf sügisel mood välimus ....

 

Vuosi on kiirehtänyt lokakuulle ja valokuvaajankin on aika vaihtaa asusteensa vihertävästä ruskeansävyiseksi.

syksynvätit minä 060

Viidenkymmenen vuoden pyykin ohitettuaan valokuvaajalla on omastakin takaa charmia mutta asusteet erottavat miehen räkänokista.

Hattu leveälierinen ruskea Fredikson (indiana jones tyylinen) Syksyllä aurinko paistaa matalalta ja hatun lieri suojaa häikäistymiseltä. Takki Friitalan nahkatehtaan (1892–2010)  ruskeaa mokka nahkaa, suojaa tulelta ja tuiverrukselta.  Huivi Sokokselta syyskuosi silkkiä. Housut Dockers mustaa Amerikan Kahakis, Kengät ruskeat Ecco gore-tex kävelykengät suojaavat varpaita kastumasta syysmärissä kulttuurimaisemassa tarpoessa.  Valokuvaajan syys vaatetus saa olla vähän kulahtanut kunhan ei repsota.

kylän ainoa gentlemanni

syksynvätit minä 062

Hattuja löytyy yllättävän edullisesti netistä. Esikertaa hattua ostaessa on kuitenkin hyvä käydä hattukaupassa että löytää oikean kokonsa.

 

syksynvätit minä 059

http://hatshop.fi/

Myllykoski syyskuun viimeisenä päivänä

syksynvätit minä 003

Syksyn valo on jyrkkää, yksityiskohtia kyllä maisemassa riittää auringonvalon säteen osuessa paikalle.

syksynvätit minä 006

Varjot sen sijaan ovat synkkiä ja rajaavat näkymiäsyksynvätit minä 010

 

Hietakastikka Myllykosken rannalla

syksynvätit minä 020

Kamera Nikon D200 Objektiivi MC SOLIGOR C7D ZOOM+MACRO 80-200mm 1:4.5

Hietakastikka on yleinen koko Suomessa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Se on yleinen valoisilla ja kuivilla tienreunoilla, ratapenkoilla, soraisilla rannoilla ja harjumetsissä.

syksynvätit minä 018

Myllykosken huvimajalla oli harrastettu  muutakin kuin kaljanjuontia, käsitöitä….

syksynvätit minä 022

Syvän punaista lehvästö’ ja sinistä vettä

syksynvätit minä 027

Suunnittelin pitkästä omasta varjosta uutta profiilikuvaa facebookiin mutta ei taida oikein hyvä olla, on vähän hankala homma kun  itse  yrittää omaa varjoaan kuvata

syksynvätit minä 036

Sinisorsia syysmaisemassa

syksynvätit minä 081

Kummastelen sitä että jos on tummaihoinen ilkivallantekijä niin on terroristi, mutta vaaleaihoinen ilkivallantekijä on aktivisti.

Sorsat jonossa

syksynvätit minä 085

 

  •  

  • Seija Kaunismäki Niin on komiaa, että...

     

  • Tarja Seppälä Upea on kuva/mies

  • Heli Kumpulainen entisajan charmia--

     

  • Olavi Viitasaari Bongari ilman kameraa.

     

  • Riitta Laine Centlemanni '

     

  • Marjatta Aronoja Komea kuva

     

  • Sofia Nyholm Snyggi , vännen ,,

     

  •  

    Riitta Laine Olen ollut töissä myös Friitalan Nahkatehtaalla 73-74 ennen lasteni syntymää

  • Otfried Stein Hyvin kauniita valokuvia!

     

  • Markku Varjonen Otit omasta varjostasi mainion kuvan:)

  •  

     

  • Porin päivä muotia

  • Sirkka Niemelä
  •  

  • murrekirjailija ja –pakinoitsija Elina Wallin

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  • Tästä  Vuodesta on jäljellä 91 päivää.

  • Puhelinnumero:0947830812 Sanomat Auto Bild

    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti