Teuvon kuvat

Teuvon kuvat

lauantai 16. lokakuuta 2010

SS ja Linda

 

Autojen muotoiluun en nyt uskalla ottaa kantaa, kun aiemmin keväällä Suomen  Audi pomo sai lopputilin tuotuaan julki miehisen näkökulmansa autojen ja naisien katsomisen yhtäläisyyksistä.   Molemmissa näissä on kuitenkin neljä pyörää. Ja molempia on varmaan kiva silloin tällöin vähän taputella ja kiillottaa.  Ja molemmilla ei ole syytä lähteä talviliikenteeseen

projektowania samochodów nie boję zająć stanowisko wcześniej na wiosnę, kiedy Finlandia Audi szef otrzymał rozliczenie końcowe w publicznej import, męskiego punktu widzenia samochody i ogląda  podobieństwa. Obie mają jednak cztery koła. I obie są prawdopodobnie ładny mały pat teraz, a następnie i polskim. I jak z nich nie ma powodu do opuszczenia ruchu zimą.

päivä 062

 

 

aamu 014

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti